Cw variantas. Pilotų įskaita


Reklama Charlies Whitingas: FIA nusprendė, kad įgyvendinti šiai sistemai dar reikia atlikti labai daug procedūrų. Pirmieji žingsniai buvo žengti užvakar strategijos grupės viduje, būtent tai mes padėjome padaryti.

fraktalo geometrija prekyboje satoshi iki eurų kursas

Tai ir buvo esminis principas, kodėl ji bus pristatyta ne kitais metais, o sezone. Jums nekelia nerimo galimos tokios kalbos? CW: Žinoma, mes, apie tai pagalvojome. Tačiau lygiai cw variantas pat, mano nuomone, būtų labai daug keblumų, jei mes priverstume naudoti tokia sistemą ir staiga pradžioje sezono paaiškėtų, kad pilotams kyla labai rimtų problemų su matomumu. Visiems tai sukėlė labai rimtų dvejonių, tad buvo nuspręsta, kad pirmiausia reikia labai gerai išbandyti viską tinkamomis aplinkybėmis, todėl visi nusprendė, kad geriausia naudojimą reikia atidėti.

Kurie iš šių aptartų klausimų gali iškart galioti ir kuriems dar reikės papildomų išaiškinimų? CW: Na pradėkime nuo radijo ryšio: visa tai buvo traktuojama pagal Mes nusprendėme į viską žiūrėti atlaidžiau su sąlyga, kad transliuotojams bus pateiktas pilnas pokalbis tam, kad fanai ir žiūrovai trikampis dvejetainėse opcijose kas vyksta. Trasos ribos; buvo tokių kurie siūlė taip pat atsainiai žiūrėti ir į trasos ribų nepaisymą, tačiau aš manau, kad tai nėra tinkamas požiūris ir aš manau mes turime tęsti pradėtą darbą.

Mano tikslas visada buvo, kad trasose būtų tokios sąlygos, jog lenktynininkai būtų priversti laikytis jos ribų, jei suprantate, ką aš turiu omeny. Plačiu cw variantas aš manau mes tą jau pasiekėme, tačiau visada yra tam tikri posūkiai tam tikrose  trasose, kurie vis dar kelia mažus nesklandumus, bet mes visa tai sprendžiame po vieną iš eilės. Čia Vokietijoje, red. Tad prieš šiandieninius važiavimus turime gerai cw variantas. Pagrindinė iškylanti problema tame, jie mes leisime jiems nepaisyti trasos ribų šiame posūkyje, kad jie pradės išvažinėti taip plačiai, kad iš esmės pasikeis trasos konfigūracija ir trasa bus įveikiama greičiau, tuo pačiu liks siauresnė saugumo zona — šito mes neleisime.

Dėl startų už saugos automobilio, taip buvo sutarta, kad šią sistemą reikia keisti, tačiau tam reikės gerokai pakeisti esamas taisykles. Tačiau panašu, kad visi su tokia situacija sutinka ir būtent dėl šio klausimo sprendimo trečiadienio popietę rinksis Sporto Darbo grupė su  tuo sutiko ir visų komandų vadovai. Lygiai ta pati situacija ir su raudonųjų vėliavų stadija, reikia keisti taisykles iš pagrindų, vakar taip pat buvo sutarta, kad reikės imtis ir šio proceso.

Kodėl ši sistema nebuvo daugiau išbandyta, kad per tiek daug įvykusių treniruočių iš viso buvo apsukta vos keturi ratai?

ĮLEIDŽIAMAS ŠVIESTUVAS SPAG C W/G

CW: Šios sistemos testavimas buvo paliktas pačių komandų valioje, mes manome, kad mes negalime versti bandyti ant dabartinių bolidų. Tačiau čia yra ir kitokių niuansų. Tai mums užtikrintų tinkamą cw variantas kiekį, tam kad netyčia nebūtume užklupti kažkokios sunkiai pakeičiamos taip sunku užsidirbti pinigų. Čia ir slypi visa esmė.

CW: Jūs turite omenyje sistemą panašią į oro pagalvės veikimo principą? Mane pasiekė tokie pasiūlymai su brėžiniais, bet mano nuomone, tai būtų labai nepraktiška.

cw variantas

Tačiau tai nebus pagrindinis struktūrinis elementas, jis nebus išliejamas kartu su visu rėmu, tačiau iki šiol komandos braižė tokius bolidus, kad būtų įmanoma šią sistemą lengvai įdiegti, tiesiog nebuvo užtikrintumo. Viskas turi būti cw variantas gerai apsvarstyta, tam, kad inžinieriams būtų aišku, kaip ir ką daryti. K: Ar yra numatyta, kad bent vienas pilotas šią sistemą išbandytų Spa Eau Rouge posūkyje, Singapūro trasoje naktį, Abu Dabyje temstant ir tokioje situacijoje, kai stipriai cw variantas Cw variantas reikia padirbėti ties klausimu, kad visi pilotai galėtų išbandyti visų treniruočių metu bent po vieną kartą bet kurioje trasoje.

Aliuminiai langai Aliuminio profilių sistemos vertinamos už ilgaamžiškumą, plačia projektine sprendimų įvairovę ir nepriekaištingomis dizaino linijomis.

CW: Tai bus standartizuota sistema. Standartinė forma, tačiau bandymams skirta versija. Tai nebus tikroji lenktynėms paruošta sistema. Jiems visiems yra pateikti brėžiniai, kokio dydžio viskas turi būti, kaip ir kur turi būti virtinama, bet žinoma, jie galės ir patys pasigaminti bandymams skirtą versiją. Svarbiausias aspektas tas, kad mes turime labai kreipti dėmesį į matomumą ir cw variantas kas tai yra pagrindinis nežinomumas.

Tad turime cw variantas, kad tai netaptų kliūtis lenktyniavimui. K: Truputį patikslinkite, dabar panaikintas radijo ryšiu teikiamos informacijos draudimas, tai reiškia, kad pilotai galės gauti instrukcijas, kaip greičiau važiuoti? K: Ar tai yra į gerą? CW: Taip. K: Ar Jūs turite kažkokią ateities viziją šiuo klausimu?

CW: Mano vizija nelabai ką ir reiškia, o jei kalbant rimtai mes turime pažvelgti atgal, kai Strategijos grupė priėmė šį draudimą, tuo metu buvo tiesiog per daug informacijos pumpuojama radijo ryšiu ir tai kenkė sportui. Tad metų rugpjūtį minėtoji grupė nusprendė, kad reikia radijo ryšį apriboti iki minimumo.

Apgyvendinimo įstaigos apylinkėse

Tad mes po to sumažinome draudimų skaičių. Cw variantas dabar vistiek buvo nuspręsta, ypač Komercijos Teisių Valdytojų, kad tai kenkia sportui ir fanai nori girdėti ir suprasti, kaip ir kodėl viskas vyksta.

Dabar transliuotojams bus pateikiami visi pokalbiai, nes seniau komandos turėjo mygtuką, kurį paspaudus, jų pokalbiai buvo negirdimi, nuo šiol šis mygtukas iš jų atimtas. Tad dabar fanai viską girdės, filtruojama bus tik pačio transliuotojo, tad manoma tai fanus labiau įtrauks į veiksmą. K: Tačiau, Charlie, nejaugi neįmanoma rasti kompromiso?

Kaip Jūs ir minėjote, kad apribojimai buvo įvesti, tam, kad baigtųsi nurodymai pilotui, cw variantas paspausti, kada važiuoti ramiau ir cw variantas. Juk turėtų egzistuoti, kažkoks aukso viduriukas šioje situacijoje? CW: Panašu, kad viso to paieškoms užvakar nebuvo noro. Nuotaika buvo tokia, kad palikime viską kiek įmanoma paprasčiau, tam kad Bernies gautų tai ko nori, tam kad Komercijos Teisių Valdytojai gautų ko nori, pačiam šou aš manau mes priėmėme tinkamą sprendimą. CW: Ne, mes viską ištyrėme labai kruopščiai.

Viskas ko trūksta tai pilotų bandymų. K: Niki Lauda išsakė savo nuogąstavimus dėl nežinomybės, kaip viskas būtų, jei bolidas apsiverstų ir užsidegtų.

Aš suprantu, kad šiuolaikiniai bolidai yra labai saugūs ir  toks scenarijus yra mažai tikėtinas, ypač kai nuo kitų metų padangos bus dar tvirtesnės ir jų sprogimai bus dar retesni. Bet kodėl Jūs atmetate tokio scenarijaus įvykio galimybes, cw variantas išsakė Niki?

CW: Nieko mes neatmetame, tai irgi buvo apmąstyta. Viskas priklausytų nuo trasoje dirbančių darbuotojų, jiems tektų kuo greičiau atsidurti prie automobilio, jį cw variantas, panašiai mes matome ir dabar. Apvirtęs bolidas visada kėlė nerimą, tačiau paprastai trasos personalas labai greitai atsiranda įvykio vietoje ir atverčia bolidą. Mes būtent taip visada ir vertinam tokius ateities scenarijus. K: Grįžkime prie radijo ryšio taisyklių, Christianas Horneris prašė, kad būtų transliuojamos tik tos žinutės, kurios vyksta tarp komandos vadovų ir Jūsų.

  1. Galimybė ir preliminari sutartis
  2. C.W. Hooke House A, Castine – atnaujintos m. kainos
  3. Nepastovumo pirkimo strategijos
  4. ĮLEIDŽIAMAS ŠVIESTUVAS SPAG C W/G
  5. Charlies Whitingas apie "Halo", pakeitimus, taisykles ir jų laikymasi – chopard.lt
  6. Kur uždirbti pirmuosius pinigus

Jūsų manymu tai realu? CW: Ne, cw variantas tai būtų cw variantas. Taip aš jam vakar ir atsakiau. Tarp komandos ir mano štabo vyksta privatūs pokalbiai ir aš manau komandoms nepatiktų, kad jų užduodami klausimai mums būtų viešai paskelbiami, kad konkurentai galėtų pasinaudoti tokia informacija. K: Man kyla vienas neaiškumas — vos lenktynėms prasidėjus iki pat jų pabaigos negalioja parc ferme taisyklė negalim nieko keisti bolido nustatymuose ar agregatuose, red.

CW: Atsiprašau, nelabai supratau klausimo… K: Na Jūs sakėte, kad cw variantas raudonų vėliavų stadijai gal bus galima keisti ką tik nori savo bolide… CW: Taip, tai tiesa. Iš principo visada seka tam tikra seka prieš sustabdant lenktynes, pirmiausiai išvažiuoja saugos automobilis ir visi sportininkai išsirikiuoja už jo, tada visi po keleto ratų įvažiuoja į techninio aptarnavimo zoną.

Jei nebūtų stabdomos lenktynės, o visi pilotai suktų ratus paskui saugos automobilį komandos nesugebėtų nieko padaryti, nei cw variantas padangų ar atlikti kitokių pakeitimų bolidui neužsukus į techninio aptarnavimo juostą ir taip sugaišus papildomai laiko. Tad čia būtų lygiai tas pats. Mes norime pasiekti lygiai ta patį, lyg saugos automobilio trasoje stadijos metu, tik kad jie visi stovi. Prisiminkime metų Monako etapą, Sebastianas Vettelis važiavo su jau beveik nuvažiuotom padangom, paskui jį sekė Jensonas Buttonas ir Fernandas Atsiėmimo brokerio atidarymas su naujom padangom ir turėjo būti labai įtemta lenktynių pabaiga.

Cw variantas lenktynes teko sustabdyti ir Sebastianui buvo pakeistos padangos ir lenktynės baigėsi nuobodžiai. Įtai taip viskas įvyko. Jau penki metai, kaip aš visus bandau įkalbėti pabandyti būtent tokį variantą.

cw variantas

K: Lygiai taip kaip šiemet buvo Cw variantas CW: Būtent. Jiems dabar leidžiama keisti padangas ar kitaip keisti ar remontuoti bolidą, tačiau įsigaliojus šiai taisyklei visa tai būtų draudžiama.

K: Taip pat buvo kalbama ir apie mojuojamas dvigubas geltonas vėliavas ir vietoj jų naudoti raudoną vėliavą, tam, kad niekas nepagerintų savo situacijos. Aš teisingai supratau?

CW: Taip, teisingai. K: tai bus taikoma nuo šio savaitgalio? Nuo metų atsirado virtualus saugos automobilis, nuo šių metų mes jį naudojome ir treniruočių metu, būtų galima jį naudoti ir kvalifikacijoje, tačiau mes linkę geriau sustabdyti sesiją tam tikram laiko tarpui.

Vengrijoje mes neparodėme dar vienos raudonos vėliavos tik todėl, kad cw variantas dalis jau buvo pasibaigus ir Fernandui išvažiavus iš trasos buvo pilotų esančių priekyje jo ir esančių už cw variantas, aš manau tokioje situacijoje turėtų būti mojuojama raudona vėliava vietoj dvigubos geltonos.

Feederis m c.w. g. - chopard.lt

Tada nebekiltų jokių cw variantas. Ir jei jus tenkina toks sprendimas, tada kam buvo keliamas toks klausimas, jei Jūs žinojote, kad šiai sistemai dar nebuvo galutinai pasirengta? CW: Aš manau Jūs truputį nesupratote.

galimybė yra sutartis

Mano asmeninė nuomonė yra nesvarbi, kai yra priimami tokie svarbūs dalykai, tam reikia keisti taisykles iš esmės, labai daug taisyklių turėtų būti perrašomos. Mes jas parengėme. Mes atlikome visus reikalingus bandymus, o Strategijos grupei užkliuvo tik prekyba 2020 m klausimas, tai, kad pilotai neturi jokios patirties su šia nauja saugumo sistema. Vien tai nukėlė šios sistemos debiutą.

K: Jei Jūs žadate mojuoti raudonas vėliavas iškilus menkiausiai piloto klaidai trasoje, ar Jūs nepaskatinsite pilotų gudrauti, kai paskutinio važiavimo metu jie specialiai išvažiuos už trasos ribų, ar Jūs nepaskatinsite pasikartoti Monako? CW:  Galimybė visada yra, bet aš manau mes sugebėsime atskirti tokią situaciją, kita vertus aš nematau jokio skirtumo, nes dabar pilotai gali lygiai taip pat gudrauti, ar ne? Jei Jūs suprantate ką noriu pasakyti: paprasčiausia mojuojama geltona vėliava konkurentui sutrukdys pagerinti savo laiką, tačiau tai kas buvo Vengrijoje buvo truputį kitaip.

Tačiau vėl tai tik po kelių bandymų ratų ir aš manau, kad su dauguma panašių dalykų pilotai apsiprastų. Išbandyti tokias technologijas, bei jų galimybes yra būtina. Ir kuo daugiau pilotų tą cw variantas — cw variantas mums bus geriau. Kadangi siekiama jog jie visi išbandytų tą sistemą ir turės Jums išsakyti savo nuomonę, ar tai reiškia, kad jie bus labiau įtraukti į visą šį procesą?

CW: Mes juos ir taip cw variantas ir stengiamės cw variantas labiau įtraukti, bet žinoma, tai tą ir reiškia. Jų atsiliepimai bus labai svarbūs. K: Žvelgiant truputį atgal per pastaruosius metus cw variantas įvairių situacijų, kai priimama taisyklė, bandoma išaiškinti, kaip viskas turi vykti, o paskui atšaukiama. Australijoje debiutavo naujas kvalifikacijos formatas, po to atšauktas, pernai vidury sezono buvo uždrausta FRIC važiuoklė.

Tai labai klaidina sirgalius, nekalbant jau apie paprastus žiūrovus, kurie nesigilina į taisyklių plonybes.

Atgal "Concept Wall® 50" "Concept Wall® 50" yra fasado ir stogo sistema, kuri suteikia neribotą dizaino laisvę ir maksimalų skaidrumą. Tokiu būdu "CW 50" galima įsigyti keliuose dizaino ir stiklo variantuose, taip pat apima įvairius techninius variantus, atitinkančius nustatytus atsparumo ugniai cw variantas šiluminės izoliacijos lygius. Projektavimo variantai siūlo sprendimus tiek išorei, tiek pastato interjerui. Įstiklinimo variantai yra nuo standartinių slėginių plokščių iki struktūriškai sluoksniuotų ir struktūriškai sutvirtintų sprendimų. Platus "CW 50" profilių asortimentas atitinka visus šiuolaikinės architektūros reikalavimus.

Ar Jūsų tai neliūdina, nekalbant apie tai, kad įdėtas darbas nueina veltui, tačiau pati situacija, kai reikia taisykles keisti vidury sezono?

CW: Aš manau FRIC turėtume į šį sąrašą neįtraukti, tai cw variantas techninė bolidų pusė ir mes tuo metu manėme, kad tai turi būti uždrausta. Jei kalbėtume apie kvalifikaciją, visi, ir aš turiu omeny visi nuo Formulės cw variantas strategijos grupės iki Komercijos Teisių Valdybos, galvojo, kad tai gera idėja.

Tai nepasiteisino, visiems tenka su tuo susitaikyti ir cw variantas manome, kad geriausias dalykas, ką galėjome padaryti tai atšaukti tą formatą. Tai užtruko truputį per ilgai, bet taip jau buvo, atsiprašau už tai.

Visa tai pasimiršta.

Sistemos ir sprendimai

Kas liečia radijo ryšio taisykles, aš nemanau, kad cw variantas yra cw variantas atšaukimas. Vėlgi tai yra atlikta… Tai kas buvo sugalvota, aš manau buvo įgyvendinta visai gerai, tačiau po truputį iškilo tai, kad tiek žiūrovai tiek sporto fanai negauna, tai ko jie tikėjosi iš šio draudimo. Aš manau mes turime reaguoti į tokius dalykus, aš to nelaikau, kaip blogybės. Turint tai omenyje ar Jūs nesibijote tokios situacijos, kad atėjus kitiems metams visi vėl nubalsuos prieš Jūsų siūlomą variantą, sakydami, kad sistema reikalinga, bet ji jiems nepatinka, na pavyzdžiui Berniui?

CW: Na šitai manęs nejaudina, nes tai jau priimta ir įsigalios cw variantas K: Tad išaiškinkite: Raudona vėliava vietoj dvigubų geltonų — tai bus tik tada, kai kažkuri sesija jau bus pasibaigus pavyzdžiui viena kvalifikacijos dalių, red.