Strategijos variantai. PASKIRSTYMO STRATEGIJOS


Paskirstymas — tai sprendimų ir veiksmų visuma, kuri apsprendžia prekių judėjimą nuo gamintojo iki vartotojo.

nauji žetonai kur uždirbti vieną bitcoiną

Visi autoriai vieningai strategijos variantai tris pagrindines paskirstymo strategijas. Intensyvaus paskirstymo strategija.

Panaudojami visi arba beveik visi kurioje nors rinkoje veikiantys ir siūlomos prekės rūšies pateikimu užsiimantys tarpininkai.

  • KAINŲ NUSTATYMO METODAI IR STRATEGIJOS - 10 psl. - Rašto darbas - chopard.lt
  • Kaip galima pasyviai užsidirbti pinigų
  • M. Isola: galimi įvairūs strategijos variantai - FLT
  • Strategijos komponentai[ redaguoti redaguoti vikitekstą ] Profesorius Ričiardas P.

Ši paskirstymo strategija labiau tinka įmonėms, gaminančioms pigias, greito vartojimo prekes. Atrankinio paskirstymo strategija. Jų parinkimas priklauso nuo bendros rinkodaros strategijos.

  1. Eterio tinklas
  2. Strategija – Vikipedija

Paprastai taip pateikiamos retai perkamos prekės, turinčios kas uždirba iš prekybos savybes. Ši paskirstymo strategija padeda kurti tam tikrą išskirtinį prekės bei gamintojo įvaizdį.

Išimtinio išskirtinio paskirstymo strategija.

strategijos variantai

Suteikiama galimybė tarpininkui aptarnauti tam tikro regiono vartotojus. Šis variantas labiau tinkamas brangios bei retai perkamoms prekėms.

sėkmingo pasirinkimo strategija john williams brokeris

Pagrindiniai paskirstymo uždaviniai: Pateikti prekę tada, kai vartotojas užsinori ją pirkti; Pateikti prekę ten, kur vartotojui patogu; Suteikti įvairių papildomų paslaugų ilgos darbo valandos; pardavėjų pagalba ir strategijos variantai, kreditas, pristatymas ; Sukurti prekių asortimentą, kuris atitiktų vartotojo pageidavimus.

Tuo tarpu Z. Gineitienė su kolegomis paskirstymo strategijas sieja su kanalų struktūros strategija ir pateikia du paskirstymo variantus, tiesioginį ir netiesioginį paskirstymą. Paskirstymas vykdomas per paskirstymo kanalus, kurio dalyviai yra didmenininkai ir mažmenininkai.

Admiral Markets Group apima šias įmones:

Prekių paskirstymo kanalo pobūdį nulemia vartotojų poreikiai, prekės savybės bei gamintojo tikslai ir galimybės. Strategijos variantai kanalo pasirinkimas yra vienas iš sunkiausių rinkodaros uždavinių.

Pasirinkus tiesioginį paskirstymą be tarpininkų yra geresnės komunikavimo galimybės su galutiniu vartotoju. Tačiau tiesioginis paskirstymas apsunkina gamintojus, o įmonėms gaminančioms prekes masiniam vartojimui yra praktiškai neįmanomas. Netiesioginio paskirstymo atveju yra prarandama dalis rinkodaros funkcijų kontrolė.

strategijos variantai

Tačiau yra ir privalumų — prekės plačiau pateikiamos, didesnis strategijos variantai efektyvumas bei didesnės pardavimų apimtys. Gamintojas, rinkdamasis prekybos tarpininką, stengiasi pasiekti tam tikrus rinkos segmentus. Todėl svarbu įvertinti prekybos įmonės aptarnaujamą rajoną.

Įvertinti ar aptarnaujamo rajono dydis apima pakankamą potencialių pirkėjų skaičių bei stengtis nesukelti nepageidaujamos konkurentų reakcijos.

Labai svarbu, strategijos variantai pateikiamas asortimentas būtų patrauklus pirkėjams, laikomiems tiksline grupe ir patenkintų prekybininko aptarnaujamos zonos vartotojų poreikius. Šaltinis: marketingas.